11.1. Kas yra neapmokėtos sąskaitos?
Jei įmonė nesumoka sąskaitos už jūsų paslaugas, galite įvesti informaciją apie neapmokėtą sąskaitą.
Pridėjus neapmokėtą sąskaitą faktūrą, įmonė, su kuria susijusi pretenzija, privalo sumokėti skolą arba protestuoti per 5 dienas. Jeigu kompanija nesumoka per 5 dienas, ji gauna neigiamus balus į reitingą, kurių dydis – 0,1% nuo įsiskolinimo sumos (1000 EUR – 1 balas). Kas 10 dienų neigiami balai padidėja 33%.
Sumokėjus skolą, 10% sukauptų neigiamų taškų lieka reitinge. Praėjus šešiems mėnesiams nuo skolos grąžinimo, baudos taškai yra sumažinami 2 kartus, o po metų jie iš naujo nustatomi.
Pavyzdžiui, įmonė pateikė ieškinį 2000 eurų sumai. Jei po penkių dienų nėra apmokėjimo arba pateikiamas nepagrįstas protestas, skolininko įmonė gaus 2 balus neigiamame reitinge. Po 10 dienų už šį neapmokėtą sąskaitą įmonės reitingas bus -2,66 taškų. Mokėjęs sąskaitą, reitingas išliks -0,27 balų per pusę metų – 0,13, per metus – 0.